Prolog

Prolog:
 
 
Kiedy kochasz kogoś, kochasz z całego serca, a ten 'ktoś' jest zakochany w innej, jest źle. Jednak jest dużo gorzej, kiedy tym 'kimś' jest twój najlepszy przyjaciel, a jego dziewczyną, twoja przyjaciółka. Nie wiesz co masz zrobić. Jesteś w pułapce. Wiesz, że jeśli cokolwiek zrobisz, by ich rozdzielić, zranisz ją. Po głowie krąży ci pytanie: Starać się, czy poddać bez walki? Masz decyzje do podjęcia. Jeśli czegoś nie zrobisz, zranisz siebie, jeśli zrobisz, stracisz ją...
 
 
Teraz coś o blogu i o mnie:
 
Jestem Zuzia, powszechnie znana jako Lola- bo tak i już. Mam 13 lat i będę prowadzić opowiadanie o bohaterach serialu 'Austin i Ally'. Bardzo proszę o wyrozumiałość- to moje pierwsze opowiadanie. Prolog wyszedł króciutki, ale rozdziały będą dłuższe :). Tutaj, Austin, Ally, Trish , Dez i Kira, będą się już przyjaźnić. Będzie też kilkoro nowych, wymyślonych przeze mnie bohaterów. Bohaterowie, niedługo pojawią się w specjalnej zakładce. Pierwszy rozdział już niedługo. Możecie śmiało mi wytykać błędy- nie obrażę się, choć po tak krótkim tekście trudno cokolwiek oceniać. Mam nadzieję, że was troszkę zachęciłam do czytanie. Komentować można anonimowo, bez weryfikacji- za każdą opinię będę wdzięczna, a na pytania w miarę możliwości odpowiem.
 
pamiętaj: CZYTASZ=KOMENTUJESZ
 
Pozdrowionka od  Loli :D

4 komentarze:

  1. Świetny prolog.
    Uwielbiam opowiadania o A&A, więc na pewno będę tu zaglądać.
    Czekam na pierwszy rozdział.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps.Jak byś mogła, to zmień kolor komentarzy,bo ich nie widać.
      Czekam na next.

      Usuń
    2. Dziękuje i szczerze mówiąc nie wiedziałam, że są białe komentarze...

      Usuń
  2. Zajebisty prolog :3
    Na pewno będę często zaglądać ;3
    Czekam na pierwszy rozdział.
    ~Twoja już wierna czytelniczka :3

    OdpowiedzUsuń